En stark bra dag

Skrivet 2011-10-30 Klockan 17:15:11

När jag får sova bra så orkar jag mycket mer märker jag. Dels bättre tålamod med sonen, orkar hitta på saker samt orkar stå emot sug och vara duktig ang vikt och mat. Vi gav oss iväg vid 9, promenad på ca 40 min. Sen väntade vi på syrran och tog bussen för att handla på andra sidan stan. Det gillade sonen! Han var jätteduktig i vagnen hela tiden. Jag fick springa mellan bussarna när vi skulle hem, ovant att springa. Vi var inne i några timmar och så var vi ute en sväng så sonen fick leka och jag var social med några nätvänner. 
Nu har vi ätit potatismos och fiskpinnar, himlars vad gott det var. Jättelänge sen jag åt det! (Med remouladsås till ska erkännas) 

Jag köpte inget onyttigt och inget godis i affären. Hällde ut sista colan i morse, duktigt. Vet att jag annars hade druckit upp det även om jag inte tycker det är så jättegott. 

Sonen börjar bli trött, inte konstigt. Han har inte sovit sen i morse mellan ca 6 och 8. Men det är för tidigt för att sova än. Blir nog ett bad innan. Jag börjar också bli lite trötter... Med gott samvete =) 

Det enda är att jag börjar sakna någon om kvällarna, dåååå kommer min svagaste stund.. känns det som idag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!