Lite seg lördag

Skrivet 2011-10-08 Klockan 08:58:46

Igår köpte jag cashewnötter, rostade, naturella och med choklad. Det blev mitt fredagsgodis. 
Åt 1½ tortilla igår, blev lite för mycket men kände mig inte riktigt mätt och nöjd efter 1. Jag brukar vanligtvis bara äta 1. Drack 1½ glas coca cola igår med. Inte mer trots att sonens pappa hade en stor flaska här. Och jag köpte inte massor av godis utan höll mig begränsad. Var riktigt gott med nötterna i choklad. 

Sonen och jag ska snart ge oss ut på en promenad tänkte jag. Har inte varit ute och rört mycket på mig i veckan så jag känner att det är dags. I eftermiddag ska jag städa och fixa här hemma. Mamma kommer och håller ett litet öga på sonen. Han blir så glad också när hon kommer. Vet inte vad vi ska äta idag än. 

Nu är det dags för min planka. 
Jag letar bloggar som ger inspiration, har hittat några. Blir så glad när jag ser folk som lyckats gå ner och som vägt ungefär i min viktklass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!