Svårt att somna om efter att sonen väckte ...

Skrivet 2011-10-28 Klockan 01:53:30

Svårt att somna om efter att sonen väckte mig för tredje gången hittills denna natt. Låg o kände på mellanmagen som jag kallar fettet mellan naveln o brösten. Det har sjunkit känns de som. Stod upp mer förut när jag låg ned. Även utbuktningen där delningen av magmusklerna är mindre. Kul att märka. Hmm jag har problem med att mäta midjan för jag e olika avslappnad varje gång. Borde ju testa liggandes ned kanske.. Åt för mycket mat igår kväll, se om det straffar sig direkt på vågen när jag ska väga mig sen. NU hoppas jag på mera sömn. Go natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!