Vilken jäkla kick jag hade när jag gick he...

Skrivet 2011-10-19 Klockan 19:59:49

Vilken jäkla kick jag hade när jag gick hem från skolan. Redovisningen gick superbra, fick bra feedback av de som var där. Jag fick även beröm av vår lärares chef efteråt, privat för att jag såg helt annorlunda ut. Jättefin o ny look tyckte hon. Kul att höra. Jag har verkligen blomstrat och blivit stark o framåt. En av ledarna i klassen.. Gick till och från skolan. Känns i benen nu! Ligger o funderar på om jag ska gå upp o sätta mig vid datorn/tv'n elle om jag ska ligga kvar. Dock e jag nog inte riktigt tillräckligt trött för att somna än..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!