deppar

Skrivet 2010-08-19 Klockan 17:58:09

Usch nu känns allt blääää..
Mammas virrighet ställer till det *suck* HATAR att hon e så virrig o glömmer saker.
Hon e inte samma mamma som jag e van vid. Hon glömmer saker o virrar till saker..
Försöker att inte tänka så mycket på det men det gör jävligt ont..

Sen e de så trist att bara vara hemma. Inte ha någon att vara med ikväll... Vill inte gå bort själv me sonen. Lär ändå inte träffa någon jag känner då det lär vara FULLT me folk där.

Sonen e gnällig o trött... Blir nog inte bättre av att jag e deppig o grubblar..

Sen har ena vännen inte ens hört av sig ang lördag... Så jag fick skicka mess o fråga nu. Tur jag har frågat en annan vän oxå för de känns inte så lovande. Hade ju varit snyggt om det slutat med att jag suttit själv.. *suck*

Gick inte att hålla sonen vaken.. Får se om han vaknar o e vaken något senare ikväll elle om han sover för natten. Kom på att han sov vääääldigt lite igår o dåligt i natt o inte mycket på fm. Inte konstigt att han e trött..

Givetvis skiner solen härligt nu.. Kul för de som e ute o har kul...

Länge sen jag hade en deppkväll, får tillåta mig att ha det idag o må piss.. Imorgon e en ny dag o då ska vi ut o göra stan elle nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!