Seg söndag

Skrivet 2010-08-22 Klockan 12:30:43

Blev ändrade planer igår... Ena vännen var dålig o andra bakis... Blev jätteledsen o såg hur jag bara satt själv hela kvällen. Lyckades inte dölja det för sonens pappa. När han fick höra hur de blev så föreslog han att han kunde ha sonen hos sig nästa helg en natt istället. MEN det verkade på honom som han inte ville sova här.. Jag talade om att han fick sova här, han hade ju inga saker med sig.. Men jag var tvungen o få vila sa jag.
Slutade med att vi åkte ner till marknaden o gick lite.. Sen fick han joursamtal... Så vi åkte hem ca 21.30... Sonen var jättetrött o ganska lätt att söva som tur var. Sen var hans pappa hemma igen ca 23.
Jag somna gott i soffan... vakna när pappan var uppe o drack vid 00.30... då han sa åt mig att lägga mig. Stapplade in o la mig.. Sov o vakna lite när de var uppe o bytte blöja o gav välling.
Jag somna om o vakna 6.30 av att jag hörde sonen...
Tydligen hade sonen varit vaken 1-1½timme i natt... bra att pappan får märka hur jag har det.. *lite skadeglad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!