Efterlängtat besök

Skrivet 2010-07-13 Klockan 19:59:14

Vilken eftermiddag o kväll... Vännen kom vid 14.30 tror jag... O vi skilldes nu vid 19.
SÅÅÅÅÅÅÅ kul vi har haft. Vi blev själva först me sönerna här hemma... Satt o snacka allt möjligt. Inte behöva tänka på några killar i närheten som hörde... Sen gick vi o mötte hennes sambo/fästman och sen gick vi o åt.
3 timmar försvanns o kändes som 15 min.
Helt underbart verkligen. Jag e sååå glad glad glad.

Sonen min var så trött så vi kom upp, bytte blöja, gjorde välling o han åt i sängen... Sen lite vridande o så sov han. Sötnosen min..

Vännens son, oxå söt, hade varit ledsen hos sin farbror i helgen o hos morfar o morfars sambo tidigare idag. Men hos mig minsan gick det bra att vara... Inga ledsna miner då inte. *leeeeeeer*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!