Gick bättre än jag trott

Skrivet 2010-07-08 Klockan 22:47:28

När sonen o hans pappa kom hem så sov sonen först... men han vaknade när jag lade över honom i spjälsängen. Pappan hade köpt en liten mjuk boll och ett badlakarn. Bilar så klart på det... Kul att han gjorde detta då jag tror nästan det är första gången...
Hade gått bra att vara iväg själva. Lite gnäll efter ett tag på MediaMarkt men då hade han blívit nöjd att få komma upp.
Pappan gav även gröt och sövde... Sonen somnade vid 22.15.
Gick bra att umgås lite nu på kvällen.

E ganska trött... Ska bara kolla klart på tv'n o sen lägga mig. Passar på att vädra ur i sovrummet.

Pappan skulle kolla med sonens farfar om han kunde hjälpa till på söndag att fixa upp takfläkten... Det tror jag nog, bara han inte ska åka iväg.

Mina bröstmuskler gör ont... vet inte varför... Om det är pga brösten elle att sonen växer o blir tyngre elle vad det är..

Lördag kväll kommer pappan igen. Sover här till söndag o är här söndag. Jag får sovmorgon på söndag *gillar*
Kommer få berätta om hur vi har rutinerna... Välling vid 5 (när sonen vaknar)
Sen försöka somna om lite... Vakna ca 7.30-8.30... Lek... Frukost när han verkar hungrig. Lite olika beroende på hur dags han åt vällingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!