Jobbiga tankar

Skrivet 2010-07-08 Klockan 08:07:19

Vad trött jag blir på killar... Har mailat VÄLDIGT lite med en kille på en comunity jag e med i.. O så fråga han när vi skulle träffas (helt ur de blå). Svarade ärligt att jag e nybliven singel o tar de lungt samt att jag inte hinner med sånt. Fick tillbaka att det var en dålig ursäkt.
?????????????
Vad f**n vet han om mig o mitt liv.. Det är ingen dålig ursäkt.
Jag har idag varit singel 1 vecka BARA. Är långt ifrån redo känslomässigt att träffa någon ny.. Sen tar sonen mycket tid tid tid.

Har sovit liiiiiiite och dåligt i natt... det var poolparty i närheten som slutade 01. Sonen vaknade oxå innan det var slut o hade svårt att somna om. Samt att tankarna snurrade massor. Ville be sonens pappa fara åt h*lvete ett tag där igår.
Förstår inte varför allt blivit som de blivit... Varför han beslutade att VI inte var värda att kämpa för.. O när han bestämde det.... O varför man glömmer att vi pratat o vad som behövs för att de skulle bli bättre o att det annars riskerade att ta slut... Vad jag gjort för att förtjäna att han va så kall... Inte ens nu har han visat minsta lilla känsla ang att de tagit slut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!