Såg rött

Skrivet 2010-07-14 Klockan 13:59:36

Usch vad arg jag blev när jag kom ner i tvättstugan förut... NÅGON hade plockat ut min tvätt ur tumlaren o lagt in sin o kört igång... Min var inte helt torr. När jag kom var den andra tumlaren tom.
VARFÖR gör man så när man inte ens vet om jag hade rätt att ha min tvätt där i...
Har mailat hyresvärden om detta o bett att de ska prata med vederbörande.
Det är sällan jag blir så arg direkt men nu blev jag verkligen det.

Sonen sov ca 2 timmar förut... skönt. Dock lite svårt att få i honom maten... O han borde ha varit hungrig. Kanske inte gillade lasange...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!