Tisdag lunch

Skrivet 2010-07-20 Klockan 13:05:44

Vi somnade lite efter att jag skrev sist.. o sov nästan 2 timmar. Var riktigt skönt. Jag vet att jag drömde 2 olika konstiga drömmar men minns dem inte tyvärr.
Vi var o handla, han åt lite mat (borde nog bara varit mellis) o nu sover han.

Jag vet inte varför men jag har fått för mig att jag vill bli utbjuden på en riktig dejt. Bio eller/och middag eller nåt sånt... Var EVIGHETER sen jag blev det.. Få sitta i biomörkret, känna en försiktig hand komma o hålla min... Bara gå o hålla någon i handen.. Det mysiga... *suck*
Olika dagar saknar jag olika saker ur dejting eller förhållande.

Reparatören kom förut... med ett ungsgaller bl a. Men jag sa nej det där passar inte. Då var det utdragsbart... Jag blev gansak paff. Han hade reagerat på samma sätt första gången han såg dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!