Torsdag

Skrivet 2010-07-22 Klockan 08:47:58

Idag är det varmt!!!!
Sonen har gnällt efter nappen en hel del i natt oxå. Ett tag var det en gång i timmen. *suck* Dock somnade han om många gånger då han fått nappen. Han vaknade inte ordentligt förrens vid 7 o fick då välling.
Jag har nästan varit vaken sedan 6, slumrade lite innan 7 där.
Har plockat in den rena tvätten och diskat. Sonen sitter i sin matstol och äter majskrokar. Tog lite tid innan han fattade hur han skulle göra men sen så... Han var så snäll när jag diska.

Idag vid 14 ska vi äta kycklingenchiladas e det tänkt. Jag o systerdottern. Som lite tack för att hon ställer upp och hjälper mig en hel del. Om hon tycker om det så vill hon ha receptet. :)

Har ont i magen idag... Igår med... Inte så kul... men men.. Måste städa undan lite mer...
O sen ska sonen o jag duscha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!