Mensproblem

Skrivet 2010-07-14 Klockan 11:53:39

Ringde o pratade med en Bm på Bm-mottagningen. Hon tyckte det lät som jag behövde ta kontakt med en gynekolog. O givetvis började hon prata om preventivmedel. Hon tog liksom inte in att jag inte har sex...
Iaf ringde KK och fick prata med en annan Bm där. Hon tog mina uppgifter, skulle rådgöra kollega men hon trodde det beror på hormonerna efter förlossningen o amning..
Jag hatar detta med mensen. Att ha mens & flytningar i 2 veckor alt 2½ vecka som det är nu. *suck*
Börjar fundera på att ta p-spruta för att slippa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!