Fredag igen

Skrivet 2010-07-23 Klockan 10:20:56

Idag har jag ont... Mensvärk och ont i vänster sida av magen.
Mensen e rikligare IGEN. Imorgon har jag haft mens o flytningar i 4 veckor!!!!!
Helt otroligt... *suck* Att aldrig få känna mig riktigt riktigt fräsch...

I em ska vi gå på stan... Ska bli kul.

Sonen e i sitt esse idag... Satte fart mot kattmaten förut... o sen mot sladdarna här vid datorn... Snacka om att han ser till att jag har att göra.. *suck*

Fick ta värktabletter nyss... Måste köpa nya då de snart e slut. Även salva till sonen...

Har fått sova lite bättre i natt... tack o lov... Tror inte jag grubblade lika mycket i går när jag skulle sova...

Imorgon kommer kanske en vän förbi o håller mig sällskap när jag ska baka bullar... Får se vad jag mer bakar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!