Vädret o div tankar

Skrivet 2010-07-10 Klockan 17:02:25

Det är asjobbigt idag... varmt o kvavt... blåser ute.. åskar... Men ingen svalka någon stans...
Var över till syrran en sväng... Sen hem o så har vi sovit. Elle sonen sover fortfarande. Var såååå skönt att sova och att slippa märka av vädret.

Tänker på vissa saker dejten sa igår... *ler*
På sätt o vis så skulle vi behöva prata ut mer om varför de gick som de gjorde för 5 år sen.. Jaja vi får se om han hör av sig. Det är hans tur att göra det... o även föreslå om han vill ses igen.
Vissa saker han sa igår lät som han kunde tänka sig att de kanske skulle bli ngt varaktigt... Men jag vet inte, det är ju omöjligt att veta nu. DOCK något e de som gör att vi inte kan låta bli att höras av lite då o då...
Han frågade bl a om jag skulle skaffa fler barn nu när jag börjat... O när flyttlasset gick.. (jag som nyss flyttat hit)
O när jag skulle gifta mig... Om vi skulle gå till kyrkan... O så trodde han att jag ville bli försörjd nu när jag gick hemma...
Han sa även att om vi fortsätter detta så finns det någon som kommer bli sårad...
Jag vet inte... han e lite lustig ibland... men lite roligt ibland..

Sonens pappa kommer om ca 1 timme... Ska ha med mina sista saker hemifrån honom..
Jag kommer nog sova på en madrass i vardagsrummet. Visst jag bryr mig inte så jättemycket om att sova i samma säng men samtidigt så var det ngt av de lilla vi gjorde i slutet av förhållandet...

Inser nu i efterhand att hur dåligt det varit lääääääänge.... Jag e inte förkrossad som jag borde vara... Jag tänker på andra killar o s v. Har nog bearbetat detta ett tag innan.
E bara nervös ifall jag fortsätter träffa dejten från igår... Hur sonens pappa reagerar när han får veta det...
MEN samtidigt... Jag frågar inte vad han gör sina barnfria dagar/kvällar. Frågar inte vem som messar när han e här... osv. Han kanske oxå har någon på gång, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!