Alla kanaler igen :)

Skrivet 2010-06-11 Klockan 14:13:35

Nu har jag äntligen fått alla kanaler jag ska ha. Det visade sig att det satt ett spärrfilter så jag bara såg vissa. *suck* Men det gick FORT för reparatören att komma måste jag säga. Jag ringde för ca 2 timmar sen o han har redan varit här :D
De hade det lungt sa han. Han hade varit här igår när vi var på IKEA o Biltema o då hade kissen pratat massor med honom när han var här tydligen. Idag sa kissen inte ett ljud dock...
E tur sonen inte vaknar av ringklockan... o att jag inte hade somnat. Tänkte vilat lite men de blev inte så nu.

Ska ner i tvättstugan om ett tag. köra lite i tumlaren o sen e jag klar där..

Har väldigt trevliga grannar vad jag har märkt hitills... Har inte pratat med så många men de jag har pratat med e trevliga och snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!