Dagen

Skrivet 2010-06-29 Klockan 19:55:25

Fick lite egen tid då sonen o hans pappa lade sig när vi hade varit o handlat. Sonen var SÅÅÅÅÅ trött. Det slutade med att de båda somnade men de gjorde ju inget.
Jag låg o läste... sen gjorde jag lite hudbehandling. Mild scrubb med salt och vanliga tvålbaren. Sen en ansiktsmask med äggula och honung (o lite majsena).
Huden känns jättelen nu... Var läääääänge sen jag tog hand om huden min ordentligt.. Köpte hem honung o ansiktskräm idag. Måste börja sköta om den.. Gillar inte va jag ser i spegeln längre.

Misstänker att det är fler som ska flytta in i grannhuset på torsdag den förste... Då syrran o ungarna flyttar in. Inte mindre bra... Men men, man får väl samsas, köra varannan elle nåt.

Höll på o skrev mess till vännen igår... ang pappan o vår relation. Men upptäckte innan jag skickade det att jag höll på att skicka det till just pappan. Hade inte varit såååå bra direkt.

Imorgon har vi inget planerat... Kanske blir att hälsa på vännen o hennes dotter som bor i närheten. Dock blir de på kvällen då hon jobbar. Vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!