Så misslyckad

Skrivet 2010-06-19 Klockan 12:02:36

Känner mig så misslyckad... Inget bestämt än men jag mår piss o han verkar oberörd.
Pratar inte mkt me honom...

Folk kommer säga att de bara väntat på detta o att det är ju synd om sonen... att vi inte kom fram till något innan han kom... Kommer bli så dömd känns det som.

Pratade me syrran förut o kunde inte hålla tillbaka tårarna..
Blir ju ant inget firande på midsommar. För jag har svårt att se att han kommer få ett uppvaknande o börja bry sig, visa att han bryr sig. Har han inte gjort idag när jag gråtit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!