Tungt igen

Skrivet 2010-06-29 Klockan 22:58:57

E lite tungt i bröstet igen... saknar det vi hade... det jag trodde vi skulle ha nu... Familjen vi skulle vara.
En del av mig önskar att han vore här o höll om mig. Det är så länge sen någon kille höll om mig..
Men vilken kille skulle vilja krama en sån som mig... ingen..
Kanske vi behöver vara ifrån varandra, göra slut.. träffa andra, kanske hittar vi tillbaka till varandra..
Jag vet inte... *suck*
Behöver lägga mig o sova nu iaf... ska orka me sonen imorgon..
Men behöver bli uppeppad.. hoppas jag har lättare att somna än igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!