Produktiv

Skrivet 2010-06-14 Klockan 20:36:37

Har idag varit produktiv.
Har satt upp gardiner i vardagsrummet... Packat upp kläder, sänglinne och gardiner o lagt in i skåp.
Även fått upp lite kläder..

E ganska trött... Imorgon måste jag slänga skräp, diska, få undan lite mer...
Sonens farmor ska komma och hämta 2 flyttkartonger jag lånat av henne.. E lite nervös då hon aldrig varit hemma hos mig.

Sonen o pappan har lagt sig... igår fick jag ta över för sonen ville inte alls... Han var jobbig o skrek. Slutade med att jag drog honom intill mig så han låg på min arm och tätt intill.. DÅ blev han lugn.
Fick gå o kolla på hur han låg nu ikväll o han ligger tätt intill pappan... Han verkar behöva närheten nu... Kanske har me flytten o göra elle utvecklingen.. jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!