Ny tand

Skrivet 2010-06-16 Klockan 10:32:05

Igår var en jobbig dag... Sonen var så gnällig, vaknade otröstlig på fm och det tog ett tag innan jag förstod varför. Hans fjärde tand var det som bråkade. Den har nu brutit igenom..
Han får tänderna i lite annorlunda ordning... de 2 första var nere mitt i. Sen kom de upptill och det är hörntänderna eller de brevid. INTE mitt i...
Han fick flytande alvedon igår kväll i förebyggande syfte. Han vakna vid 1.30, fick komma över och snutta lite och somnade om. Då lade jag mig på soffan och där vaknade jag 5.30 av att pappan inte kunde trösta honom. Men det var inte så konstigt då han var jättehungrig..

Han var sitt vanliga glada humör nu vid 9 när jag väl orkade gå upp...

Igår fick han prova att sitta vid babygymmet... HELT själv dvs utan stöd. Jag satt givetvis bakom honom o det var inte mycket som jag behövde stötta... Han e jättestadig...
Nu ligger han på golvet och leker med babygymmet... Elle han sakta ålar sig bakåt o har nu fastnat vid benen med huvudet... elle han fick loss huvudet nu... Oj oj oj... Vad han rör sig o håller på.. Tur det är sakta och bakåt än så länge... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!