*suckar*

Skrivet 2010-06-20 Klockan 20:11:45

Så var vi ensamma..
Pappan var här, hjälpte mig så jag fick storhandla... o borra upp lite här i lägenheten... O umgicks me sonen sin.
Men de gör så ont!!!  Sa ngt om att han fick gärna ringa varje dag, om inte för annat så kolla hur sonen har det... gärna mig me men men.. han skulle försöka svarade han... Hur svårt är det att ta sig 5 min per dag för att visa att man bryr sig...
Jag har gråtit till o från under helgen men inte en enda gång har han tröstat mig...
Varför bryr jag mig?
Önskar jag inte gjorde det..
Verkar inte som han har några känslor kvar... men inte riktigt vill erkänna de elle nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!