Utkast: Sept. 16, 2010

Skrivet 2010-09-16 Klockan 13:04:30

Oj oj, händer mycket saker.. Vi har flyttat o flyttat hem igen.. Sovit första natten hemma, skönt.
Dock har sonen vaknad vid 23-tiden de senaste kvällarna o varit ledsen... Igår var han nog lite gasig... Tog upp honom o trösta o vagga... o sen lade jag honom i min säng o han somnade direkt...

Känner av ensamheten idag... bland annat så svider de i hjärtat ang exet... Varför han reagerade som han gjorde o agerade som han gjorde i slutet. Undrar om han fattade att jag menade allvar eller inte...
Stör mig enormt att han inte visat ngt. Inte visat ånger elle ledsamhet över att de gick som de gick..
De ska på första födelsedagsfirandet i hans familj sen de tog slut.. Jag saknar dem oxå lite. E mest hans storasyster som hör av sig lite då o då.. Trodde att farmodern skulle höra av sig men men...
Exet sa att jag fick väl följa me idag när de skulle äta smörgåstårta o fira... Men det känns för konstigt, jag ingår inte längre i deras familj. Träffar dem aldrig längre...

Ska till bvc idag...

Önskar jag kunde lyckas sluta äta för att döva känslorna... fylla ensamheten... Är ju bara jag som kan ändra på mig o mitt beteende... Men det är sååååå svårt.
Jag vill INTE se ut så här, vara så här.. Vill vara en annan människa... En som mår bra, är sund.. Tar bra hand om sig själv..

Var på bvc... Sonen väger 10,2 kg och är 71 cm. Det regnade när vi var klara så han fick leka lite.. Måste styra upp sömnen o modet så vi kommer dit o får leka lite.
Sonen somna i vagnen på väg hem. Han får sova trots att han inte ätit sen frukost kl 9.. Han kommer vara jättehungrig... Roligt att få höra att sonen är så söt... så gullig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!