Dagen innan vardag igen

Skrivet 2011-08-03 Klockan 19:59:24

Dagen har gått så där, jag föll dit på godis. 4 bitar sportlunch åt jag förut.. psyket som spökade.
Annars idag har jag ätit frukost 1 macka med lätta och banan på, mjölk till det. Till mellis 1 apelsin. Lunch 1 chokladshake. Mellis ½ banan och lite baguett. Middag kebab i pitabröd med såsen vid sidan om, lite pommes snodde jag också från någon annan. Har druckit en del vatten givetvis med.
Förutom godiset så tycker jag att dagen sett bra ut med mat. Ja pommen kunde jag låtit bli men tog inte en egen portion i alla fall, funderade först på att ta kebab med pomme men då hade jag ätit MYCKET mera pommes.
Sonen sövs nu och när han somnat tänkte jag göra mina övningar med mina nya hantlar. Sedan blir det duschen.
Börjar skolan imorgon. Min bok har inte hunnit komma än. *suck* Beställde tydligen från fel ställe. *muttrar*
----
Det kändes att hantlarna var tyngre än flaskorna jag kört med tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!