JAG GJORDE DET!!!

Skrivet 2011-12-15 Klockan 07:03:29

Vågen visade: 100,9 kg
+/- veckan: -1,4 kg
Totalt resultat: -20,1 kg

JAG GJORDE DET!!!!!  Jag har idag gått ner 20 kg... Blev faktiskt lite känslosam, tårarna lurar i ögonen. Jag vägde mig inte förra veckan. Har haft en hel del att göra denna veckan samt snackat en hel del i tele med en gammal bekant som v i har upptagit kontakten. 

Jag har under dessa veckor ätit en del godis också. 

Jag är förvånad, rädd, lycklig, spänd för att berätta. Idag är min sista dag på skolan och min lärare peppade mig mycket i våras. Det fick mig att börja kämpa på nyss och ta de längre än jag gjort hitttills då. 
Alltså fatta hur mycket det är. Jag skulle aldrig orka bära hem 2 liter mjölk från affären... det är DEN mängden jag har arbetat bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!