Veckans vikt

Skrivet 2011-12-01 Klockan 07:24:51

Vågen visade: 102,3 kg
+/- veckan: -0,6 kg
Totalt resultat: -18,7 kg

Jag valde att väga mig idag då jag kommer ha fullt upp med tvätt imorgon samt att jag kommer bara grymt nervös inför läkarbesöket imorgon med. Så jag kanske glömmer bort att väga mig. 
Det blev ett MINUS, e glad. Jag har ätit mindre godis. Har ätit regelbundet. Äter frukost te med mjölk och lite honung i. Ibland har jag ätit ett ägg till. Äter mellis också. Tidigare har jag ätit banan men nu har jag ätit keso till ibland. Och äter ibland också annan frukt. 

I tisdags ringde de i från kirurgmottagningen och hade en tid till mig 2/12, undrade om den passade. Och det gjorde det. Jag blev jätteförvånad! Det är bara 2 veckor från att jag var på vårdcentralen till att jag ska till kirurgmottagningen. Det kan bli en del väntan så en vän följer med mig så jag har någon att snacka med. =) 

Jag borde få mensen idag, om den följer samma mönser som innan i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!