En blä-dag

Skrivet 2011-07-24 Klockan 08:29:16

Usch idag är jag jättetrött... Det regnar ute och sonens pappa är redan igång och jobbar. Fanns en hög med jobb, dock är de flera som jobbar tack o lov. Kanske han kommer hit på eftermiddagen, hoppas fortfarande. Tror regnet har upphört äntligen.
Känner bara för att sova och slappa idag. Men kan jag inte då sonen är hemma.. Känner verkligen inte för att göra något alls. Min mage mår konstigt. Smågodiset var inget bra att äta igår..
Sonen är ganska snäll men behövs ju aktiveras.. Och idag orkar jag verkligen inte. Vore skönt om han ville sova nu snart och sov ett bra tag. Skulle vara underbart skönt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!