Idag har jag vilat. Ingen promenad. Har sy...

Skrivet 2011-07-10 Klockan 23:23:27

Idag har jag vilat. Ingen promenad. Har syndat lite ikväll också men jag behövde det efter en jättejobbig kväll med sonen. Detta trots.. Vi åt på sibylla idag och jag tog bara en snitzare med bröd, drack vatten till. Smakade några pomme av sonens pappa. Imorgon blir det kanske promenad till mamma. Det är en bit, tar nog mellan 40 och 60 min att gå dit. Men då får jag ju motionen.. Hoppas bara det inte är så varmt imorgon.. Min mens verkar vara över.. Kanske.. Om det är så så blir jag glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!