Lördag morgon

Skrivet 2011-07-09 Klockan 07:51:52

När jag tar mina shakes så gör jag så här. Just nu börjar jag med några isbitar, sedan fyller jag på med 1½ dl kallt vatten, följt av 1½ dl kall mjölk och så i med pulvret. Skakar och det är färdigt att dricka.
Har precis fått i mig en sådan till frukost och äter nu en banan också.
Sonen sover fortfarande... Antagligen helt slut av värmen samt att han var vaken vunt 3/4 i natt. Det var pga mig, var tvungen att kolla hans temp då han var glödhet.
Funderade ett tag på om jag skulle ta en morgonpromenad nu när sonens pappa ändå är här men jag orkar inte. Man bör ju ta det lite lugnt så vi får ta en kvällspromenad.
Det är skönt att vara ensam vaken och kunna slappna av på ett annat sätt.
Nu ska jag vila på soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!