Övningar

Skrivet 2011-07-06 Klockan 22:19:01

Har gjort lite övningar ikväll... även tryckt lite på min "bula". Det som tränger ut vid mina delade magmuskler. Se om det samt magövningar och viktnedgång kan hjälpa lite mot det. Men ärligt så är jag osäker på om det någonsin kommer att bli som förr... Jag är såååååå överviktig och delningen är sååå stor.
Men jag försöker nu i alla fall göra något för att det ska bli bättre.. Vet ju att det inte blir bättre av att inte göra något alls...
Skriver mest här för mig egen skull... få ur mig allt jag funderar på och även kunna gå tillbaka och se vad jag skrivt och gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!