Sonen bara sover o sover, tyvärr gör inte ...

Skrivet 2011-07-24 Klockan 13:23:16

Sonen bara sover o sover, tyvärr gör inte jag det med. Min mage gillade verkligen inte godiset igår. Uppenbarligen för stor mängd. Har bara fått i mig en shake idag, vilket jag vet är på tok för lite.. Men det tar emot att äta när den bråkar som den gör. :( Ringde just o kollade om sonens pappa var klar snart men det fanns att göra sa han. Vet inte om han kommer alls tolkade jag det som. Pappan skulle ringa tillbaka sen. Hatar dessa helger men nu är detta sista i alla fall. Ska försöka vila lite till, sonen vill ju ändå inte vakna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!