Tillbaka igen...

Skrivet 2011-07-01 Klockan 08:00:04

Som vanligt när jag försvinner så föll jag, och jag föll rejält. Mycket godis blev det när skolan slutat. Och inga promenader... Har inte vägt mig under den tiden heller. Men nu skärper jag till mig igen. Drar ner på godiset, rör lite mera på mig. Jag dricker en del shakes nu också, det tar emot ibland att ens äta pga värmen och då tänker jag att shakes är bättre än inget.
Har haft sonen hemma denna vecka och det har gått bättre än förväntat. Vi har varit till öppna förskolan 2 gånger. Jag har svårt med värmen och solen så vill gärna inte vara ute...
Igår var vi på stan och fikade med en vän. Fick veta att hon gjort en gastric bypass operation i förra veckan. Hon ligger lågt med det men här kan jag ju skriva då jag är helt anonym =)
Hon gick på vätska 2 veckor innan och nu får hon bara äta puread mat eller vätska. Då kommer ju tanken lite upp om det är värt det, om jag skulle tycka det var värt det. Jag misstänker att jag inte skulle tycka det.
Usch... shakesen är inte lika goda. Jag köpte naturdiet denna gång och brukar köpa nutrilett. Naturdieten är mycket skarpare och mörkare i smaken. Men det drar i snåltarmen, vill ju gärna inte bara kasta det och köpa nytt. Låt mig förtydliga bara.. Jag dricker några shakes om dagen, äter vanlig mat också. Byter INTE ut alla mål...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!