Tisdag morgonpromenad

Skrivet 2011-07-05 Klockan 08:50:31

Blev en morgonpromenad idag med som planerat. Lämnade sonen kl 8 och sen gick jag en sväng. Tog idag 30 minuter då jag gick lite längre, tog en pararellgata till den jag tog igår.
Försökte gå med rak rygg och kände av det i ryggen, musklerna är så otränade. Fänkte även lite på att försöka hålla in magmusklerna men lyckades bara lite, det gjorde att det kändes mer i ryggen också. 
Funderar på att blåsa upp min boll igen. Sitta lite på den några kvällar i veckan när sonen har somnat. Detta för att träna magen och ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!