Utkast: Juli 18, 2011

Skrivet 2011-07-18 Klockan 14:40:26

Idag regnar det MASSOR här... Funderar fortfarande på om jag ska gå till köpcentrumet eller inte. Önskar det kunde sluta regna eller bara regna liiiiite när jag ska iväg. Tänkte ju få promenaden för idag genom att gå dit och hem.

 

-----em-----
Blev att åka kollektivtrafiken till köpcentrumet. Fick sällskap av syrran så vi handlade lite också.
Vi har sovit och nu är det mellisdags. Det drar i min godistarm... Vill ha något sött. Men det blev macka med lätta och banan på istället, till det lättmjölk.

 

Har skickat ut inbjudningarna till mitt firande till familjen idag. Fick svar från ena och hon hoppades de kunde komma och hon tyckte jag var jätteduktig som snart gått ner 15 kg. =)

 

Fick en kommentar igår, blev så glad! Magen mår bättre idag tack. Frågade syrran och det kunde vara att jag ätit för mycket biggaråer. Jag åt upp 500g själv i lördags kväll och igår förmiddag. Det är ju SÅÅÅÅÅ gott =)
Imorgon ska det vara bättre väder så då blir det promenad när jag har lämnat av sonen på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!