tisdag

Skrivet 2011-07-19 Klockan 21:28:32

Äntligen sover sonen! Har flera gånger börjat skriva här på bloggen men av olika anledningar har det inte blivit klart och publicerat.

 

Äntligen fick jag äta mina bigaråer, köpte hem en mindre mängd denna gång. Det är ju sååå gott och jag var hungrig.

 

Vi var och handlade förut, jag köpte inget godis eller onyttigt. Bara frukt och vad vi skulle ha till maten. Gjorde korvstroganoff, hade i 1 matlagningsgrädde och 1 mellangrädde. Det senare pga att sonen bör ju äta fetare mat. Kom att tänka på en sak, nu är jag van att ha ärtor till detta. Känns konstigt att äta det utan ärtor.

 

På min morgonpromenad så såg jag att ett hamburgerställe har öppnat i stan igen, mitt favoritställe när det fanns förra gången. Det är många år som det har varit stängt.. Nu måste jag ju gå dit och äta snart för att se om det är samma goda mat. =)  MEN jag får göra som på max senast, beställa en barnmeny..

 

--morgonen---

Sonen sov hela natten och i sin egna säng. Jag har nog inte ens varit uppe och gett nappen. Inte vad jag minns.
Blev illamående nyss och fick sitta och tänka att jag inte skulle... trycka ner liksom. Vet inte varför..
Trots att jag mådde så dåligt psykiskt igår så gick jag inte och köpte onyttigheter. Det spökar fortfarande för mig och skulle gärna köpa onyttigheter och smälla i mig. Men försöker tänka att det bara är kortsiktigt som jag tillfälligt får tillfredställelse..

 

---fm---

Jag har drömt i natt. Drömde om att jag gick någon utbildnind och så var vi klara.. Jag fick trösta 2 stycken. Ena var killen jag umgicks med tidigare, han var helt förstörd över att han inte skulle få träffa mig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!