Lugn fredagkväll

Skrivet 2011-07-29 Klockan 13:24:52

Vi gick och handlade billiga bananer idag igen. Fy vad varmt och kvalmigt det var ute! Men vi tog oss dit och hem igen. Så jag fick motion och det känns bra. Fick ont i magmusklerna när vi nästan var hemma.
Köpte bara bananer och en päronmer. De hade inte vattnet vi brukar köpa. Köpte INGET godis! Kanske köper något litet senare, men kanske inte... Just nu har jag inte begäret efter det.

 

Kl 14 ska vi börja tvätta så det blir att köra igång maskinerna och sen upp för att äta mellis.

 

I helgen ska jag bjuda på smörgåstårta, syrran ska hjälpa mig imorgon att göra den. Jag har tänkt att köra på lättare varianter av vad hon brukar ha i. Som mellangrädde istället för vanlig grädde osv. Det är ju ändå jag som fyller år och bjuder på det, då anpassar jag den efter mig och så som jag lever nu.

-- kväll --

Vi åt pasta och köpt köttfärssås till middag, eller jag gjorde i alla fall. Sonen åt knappt något. Han somnade tidigt och har sovit sedan dess. Jag köpte lite godis. 2 st sportlunch (2 bitar i varje förpackning) och 2 pepe (lakritsstänger). Nu är jag hungrig och lite fredagssugen så jag gjorde en chokladshake på bara mjölk. Blir godast så.

 

Mellisen förut blev mild lättyoughurt (vanilj) med värmda hallon. Det är hyfsat men det blir nästan lite lite känner jag.. Står mig inte så bra på det. Nu när jag äter regelbundet så är jag väldigt känslig för att dra ut på tiden när jag ska äta har jag märkt. Får se hur det går i skolan sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!