Maten igår

Skrivet 2011-06-02 Klockan 10:34:56

Glömde skriva vad jag åt igår tror jag. Frukost blev nog macka med banan på och mjölk. Sen tog jag en banan när jag kommit till skolan. Till lunch blev det klyftpotatis och kyckling, lite gräddsås (gjord på matgrädde) och råriven morot. Sen kebab i pitabröd igår kväll. Dricker vatten också givetvis men vet inte hur mycket.
Blev lite lite mat igår men lade mig tidigt och försökte sova. Att jag inte lyckades är en annan sak.
Idag blir det potatismos och ugnsbakad falukorv, en av sonens favoriter. Även jag tycker om det mycket.
Till frukost idag blev det macka med ägg (o liiite lättmajonäs) på. Mjölk till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!