Vart tog orken att kämpa vägen?

Skrivet 2011-06-12 Klockan 07:35:50

Usch idag väckte sonen mig 4.30, försökte få honom somna om med allt möjligt men inget fungerade. Orkade inte gå ut och gå morgonpromenad idag... Det har regnat massor i natt, är mulet ute.
Var härligt att ligga och lyssna på regnet igår. Mysigt och avslappnande. Men oj vad det mullrade igår också.
Blev för mycket godis i helgen känner jag nu i efterhand.. Men e bara att skärpa till mig och sköta mig nu.
E väl att jag är inne i en grubblingsperiod nu, men hur ska jag kunna gå ner 40-50-60 kg?????? Det känns som en omöjlig uppgift.. Jag behöver inspiration, få tillbaka kämparglöden. Just nu e den borta... Kanske kommer tillbaka om jag får sova lite och i veckan när jag har annat att tänka på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!