Grubblerier

Skrivet 2011-05-29 Klockan 19:19:37

Nu sover sonen. Vi kom hem för ca 1 timme sen och han var trött.. Var mycket gott och kul hos mamma.
Nötstek, potatis och sås. Och div grönsaker till. Efterrätt blev swartzwaldtårta (ursäkta om jag stavat fel), det var oxå sååååå gott.

Denna helg har jag "bara" ätit 1 st 200 g chokladkaka. Jag brukar äta mer så för mig är det framsteg.

Just nu känner jag mig lite skum... ensam och grubblande.
Ingen som sagt rakt till mig "grattis på mors dag" och sånt är viktigt för mig. Dock fick jag ett par örhängen av sonen som hans mormor fixat. Det var gulligt.

Har varit prat om jag skulle få besök ikväll... men jag vet inte om han kommer höra av sig. Vi bestämde inget utan vi skulle se om jag orkade och hur sent de blev.
Jag ligger ganska lågt och låter honom jaga och ta intitiativen.. Det är jättesvårt.
Jag vill att vi ska gå på dejter, umgås annat än bara här vissa kvällar. Har sagt till honom att jag saknar att bli uppvaktad och gå på dejter. Han höll med om att han inte uppvaktat mig men han har haft dåligt med pengar. Fast det handlar inte om hur mycket pengar man har...
Jag har SÅÅÅÅÅÅ svårt med att ha tålamod. *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!