Det är tufft nu

Skrivet 2011-11-03 Klockan 07:45:21

Idag ska jag gå till en klasskamrat och arbeta på grupparbetet. Det tar ca 30 min att gå tid, och samma hem sen då. Men just nu har jag bara lust att vara kvar hemma och slöa på soffan... =) Jag är trött idag, blev lite sent igår. Jag vaknade lite innan 7 och då sov sonen fortfarande. Han var vaken en liten sväng i natt. 

Jag har bokat gymmet till imorgon, måste komma igång och träna där. Röra mera på mig och låta bli chokladen igen.. Jag är barnledig nu i helgen och då brukar jag vilja unna mig något. Speciellt nu i helgen när jag inte har något inplanerat förut om att städa och baka. Lite jobbigt och farligt. 
Vet inte om jag har skrivit om det men jag har reagerat på att mina lår har ändrats lite... Och igår märkte jag att när jag spände låret fick jag en insjunkning högt upp på utsidan. Fick höra igår att det syns att min kropps ändras. Och att det syns i ansiktet. Men det är ju lättare att se om man inte setts på några månader. 

Det är tufft nu, att låta bli chokladen... Jag behöver hitta tillbaka till motivationen, till viljan att sträva. Den finns givetvis kvar men det är tufft bara. Behöver peppning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!