Går segt

Skrivet 2011-11-09 Klockan 07:36:41

Idag är jag grymt trött, sonen var vaken i natt en sväng. Vet inte alls hur länge. 

Igår gick jag till skolan och hem. Hade med matlåda. Bra
Slarvade med maten och åt choklad. Inte bra

Har lite ont i vänster sida av magen, musklerna. Hade bältet till och från igår. Det kändes att jag inte var så hård vid delningen. Dvs det hade tryckts in en del. 

Idag ska jag gå till en klasskamrat för att plugga, det är 30 min enkel väg dit. Och sen hem igen. Måste ev sitta imorgon med och då tänkte jag att vi kunde vara hos henne igen. Får jag min motion. På fredag tvättar jag på morgonen. Har bokat gymmet, se om jag orkar träna. I helgen har jag sonen hemma så då blir det att gå ut på promenader med honom minst 1 dag. 

Nu ska vi göra oss i ordning och ge oss iväg. Jag vill egentligen inte, är så trött. Ögonen går nästan i kors. *gäsp* 

Det går segt med att sköta mig, matmässigt och godismässigt. Jag agerar utan att tänka mig för... Vart tog motivationen vägen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!