Gjort något jag inte gjort på flera år! =)

Skrivet 2011-11-22 Klockan 10:17:32

Jag har idag gjort något jag inte gjort på FLERA ÅR. Jag joggade/sprang lätt på löpbandet när jag var på gymmet. Det känns i kroppen att jag har varit aktiv och tränat. Jag klarade faktiskt av att träna. Det var inte många minuter men jag GJORDE DET!!!!  Jag vågade prova och jag körde variation av hastighet på löpbandet i 10 min. Sedan roddmaskinen ca 10 min. Sedan lite styrka i arb/ben-maskinen (jag vet inte vad den heter). Sedan var jag tillbaka på löpbandet i 10 min igen med variation på hastigheten. När jag kliver av löpbandet känner jag mig lite yr och svag. Tror nog att det har gjort nytta! Bokade tid till tosdag kl 8, samma som idag. 

Idag är jag duktig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!