Läkarbesöket

Skrivet 2011-11-18 Klockan 09:00:07

Nu har jag varit hos läkaren. Jag har INTE delademagmuskler utan jag har ett bråck där tarmen tränger ut. Jag träffade en kvinnlig läkare som hade träffat patienter med delade magmuskler tidigare (var skönt att höra) och hon sa att det kändes inte som det var det. Men hon hämtade en till läkare, mer erfaren och han bekräftade att det var bråck. Och det är detta som gör att jag får på sidorna av mellanmagen (mellangärdet som andra kallar det) Jag frågade innan jag gick om det var något jag kunde träna eller så men inte när det är så stort svarade hon. Remiss skickas till kirurgen och sen lär det väl bli operation. Jag inser ju själv att ju mer jag går ner i vikt innan dessto bättre så jag fortsätter kämpa. Det är skönt att veta vad det beror på och att jag inte kan träna bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!