Veckans vikt

Skrivet 2011-11-18 Klockan 06:58:53

Vågen visade: 102,6 kg
+/- veckan: -0,8 kg
Totalt resultat: -18,4 kg

Oj, fick ett jättebra resultat idag. *glad* Har senaste dagarna försökt skärpa till mig... använt motionscykeln en del också. Har laddat ner en app som hjälper till med intervallträningen, himla smidigt verkligen! Jag har även en app där jag kan lägga in vad jag äter och se ungefär hur jag ligger till kalorimässigt. Jag är inte säker på att det blir exakt, svårt eftersom jag inte väger och mäter maten jag äter. 

Jag är rejält trött idag, och har ont... Har svårt att sitta. *suck* Sonen har sovit lite bättre i natt. Han vakna ca 2.30 och tyckte vi skulle gå upp, det tyckte inte jag!

Firade sonens födelsedag igår med fika, jag åt och njöt. Kommer göra desamma på söndag faktiskt. Jag diskuterade viktnedgång igår kväll. Jag anser att livet ska vara värt att leva under tiden man går ner i vikt. Jag vill gå ner i en bra takt, kropp och sinne ska hinna med. Även om jag vill att det ska gå fort, vill se resultat snabbare. *erkänner* (säger emot mig själv också jag vet)

Han jag diskuterade viktnedgång med gick en gång i tiden ner 45 kg ganska snabbt. Igår berättade han hur, han gjorde nästan inget annat än tränade på 3-4 månader. Åt koffeintabletter för att orka osv. Hade inget liv under denna tid. Han tyckte det var svårt när kroppen efter en tid anpassade sig och han inte gick ner så mycket i veckan längre. Jag tror inte sånt är hållbart. Han har idag gått upp lite och väger lite mer än mig. Dock ser han inte ut att väga så mycket. 
Det är intressant att diskutera med någon som har gått ner i vikt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!