Fått lite gjort idag till slut. Var såå tr...

Skrivet 2011-10-29 Klockan 18:40:42

Fått lite gjort idag till slut. Var såå trött på förmiddagen. Men efter vila o cola så piggna jag till. Mamma kom hit o hälsade på också. Jag fick diska, städa o fixa i lugn o ro medans sonen var social med sin mormor. Skönt. Det är plock kvar med städningen bara. Känner mig ensam nu ikväll, hade gärna haft någon att umgåtts med. Har varit mycket pratsjuk idag, e det fortfarande. Skickade iväg ett sms som jag inte borde. Men nu e det gjort. Har inte blivit mycket motion.. O en del cola idag. Helgen hittills går inte så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!