Fortfarande chockad! =)

Skrivet 2011-10-04 Klockan 09:33:04

128 besökare och 36 kommentarer hade jag här på min blogg igår. Helt otroligt och jättekul!!!!!  =D
Det fick mig verkligen att stå emot glassen igår kväll. Nu står den i vasken och smälter, hade på lite varmvatten. Tack Madelene Holmström för puffningen i kommentarer att kasta den så jag inte kan äta upp den. =) 

Idag känns det i kroppen att jag har ökat tiden när jag gör plankan. Strävar efter att klara 40 sec nu. Kul att märka framsteg, att jag blir starkare i magmusklerna. 

Var tvungen att prova nya vågen igår givetvis, känns som en ny leksak. *hehe* Men kommer väga mig på fredag på båda vågarna för att se skillnaden. Igår vägde jag mig 2 olika gånger och ena gången var det stor skillnad mellan gamla och nya. Andra gången var det ingen skillnad. DOCK var det på olika ställen i lägenheten jag vägde mig. Får nog väga mig på vanliga stället hädan efter. 

Det är halvstorm ute här idag så det tog emot att ta en promenad. Får nog dra fram motionscykeln sen och cykla lite. Är ganska trött trots att jag fått sova hyfsat i natt. Fast man är ganska trött när man går upp för att titta till sonen och man bara klarar av att ha ett öga öppet i taget.  *skrattar*  Jag fick en liten sovmorgon idag och det var skönt. 

Nu måste jag sätta igång och göra skoluppgifter...


Kommentarer
Postat av: Madelene Holmström

Skrivet 2011-10-06 Klockan 00:06:56
Det var så lite så! Possitiv feedback är nyckeln till framgång!

URL: http://madde91.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!