Jag hatar söndagskvällar.. Då känns singel...

Skrivet 2011-10-16 Klockan 23:07:49

Jag hatar söndagskvällar.. Då känns singelheten extra jobbig. Dumt just en speciell kväll i veckan men det bara är så. Ikväll är inget undantag. Har varit grymt kramsjuk ikväll med.. Men men, jag är ju för kräsen och tar inte vad som helst heller.. Fast jag tvivlar inte längre på att jag kan vara åtråvärd för någon kille/man. Det har jag tidigare verkligen haft svårt att tro! Jaja, dags att försöka sova. Just de, åt upp chokladen i kylen. :( imorgon e det måndag..



Kommentarer
Postat av: Madelene Holmström

Skrivet 2011-10-17 Klockan 15:24:56
Hörru dudu, nu lägger vi ner det där snacket om att man inte är värd att någon ser på en.

Jag själv hade en svacka på två år då jag bara blev mer och mer bitter över att jag inte hittade någon, över att alla killar bara utnytjade en för körkort eller för att ha någon för stunden. Jag var arg över att mina vänner lyckades så bra med deras liv och att jag bara stod och stampa i ett hörn som om någon satt tuggummin under fötterna på mig. Men det hjälpte liksom inte.



Alla vännerna sa att jag var söt och fin och att man går faktiskt inte efter det yttre, men det var jag helt hundra tusen på.. Jag hetsbantade bara för att killar skulle tycka att jag var smal och fin men insåg sedan att det var ju jag som skulle tycka om mig sjävl innan jag lät någon annan tycka om mig. Och jag tyckte verkligen inte om mitt hetsbanteri, så jag slutade leta efter kärleken, visst vissa dagar hade jag extrema återfall och bara deppade som om världen höll på att gå under. Men sen en dag så av en slump så träffade jag Rickard. Killen som jag nu varit tillsammans med i 3½ månad.. Han älskar mig för den jag är, det spelar ingen roll att jag har små händer, att jag är kort och knubbig.. Han älskar mig ändå, och tack vare av att han älskar mig så har jag börjat tycka att det är okej att vara jag.. Man SKA VERKLIGEN INTE banta för att någon annan säger att man ser ut på ett vis eller ett annat.. Det finns ingenting som är rätt eller fel, man ska få se ut hur man vill! Och man ska få äta vad man vill, klä sig hur man vill!



Nu rullade jag iväg lite från ämnet men min poäng är att fokusera mindre på att bli kär och mer på att hålla kärleken till familj och vänner blommande, hitta på massor med saker. Åk hit och dit, testa på att leka fotograf för en dag, eller skriv en bok, eller bara måla ansiktsmasker tillsammans med din son. Lek och umgås och framför allt SKRATTA, för skrattet är det finaste som finns på en människa, det får en att lysa upp. Och kämpa på med din viktnedgång! Men se det inte som en sak du gör för att kunna träffa någon, se det som en sak som får dig att tycka om dig själv till 100% :) ..

URL: http://madde91.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!