Jag somnade tidigt ihop med sonen. Vaken n...

Skrivet 2011-10-14 Klockan 03:42:29

Jag somnade tidigt ihop med sonen. Vaken nu en sväng och har svårt att somna om. Jag och sonen gick in till stan igår och betalade för att få använda gymmet. :) ska se om det finns tid på lördag fm. Nu ska jag börja träna! Det borde göra skillnad på kroppen min. Jag har konstig smak i munnen. Vet inte om jag kom in i ketos igen. Verkar göra det ibland utan att det är meningen. Drack mest shakes igår. Men åt pasta och köttfärssås igår, några mackor efter då det var ganska lite. Jag vet inte om det är ketos eller om munnen bara e knäpp. Nu ska jag försöka sova igen. Go natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!