Lite rörigt just nu

Skrivet 2011-10-25 Klockan 18:16:07

Det är rörigt runt omkring mig, men jag kämpar på. Köpte choklad igår men hade kvar tills idag. Det brukar jag inte kunna ha.... Jag har varit i skolan, gick dit och hem. Blir mycket shakes nu. Sonen är sjuk och äter inte mycket så då blir det inte att jag lagar mat till mig heller. Köpte hamburgare och mos idag, tog vatten till istället för läsk. Blir hemma med sonen imorgon, blir nog inte mycket plugga av då tyvärr. Får se hur han mår, men mår han som idag så blir vi bara inne. Ingen promenad. Han har så ont i munnen till o från. Det är något som går på dagis. =(  Hoppas han kan gå till dagis på torsdag då jag har skola igen. Vi får vänta och se. 

På söndag ska/skulle en vän och hennes son komma. Men nu vet vi inte om det blir av... tråkigt och jobbigt, har sett fram emot det. Förstår henne dock om de blir att de inte kommer. 

Känns som de mesta är rörigt just nu. Jag pendlar mycket ang killen från helgen.. avvaktar och låter honom höra av sig idag. Kändes som det behövs efter igår... Känner mig lite pressad på ett sätt och så är det lite annat runt honom som gör de rörigt och att jag blir osäker på att gå vidare. Önskar jag hade träffat honom lite senare... 

Småstrul med mamma som jag inte pratat om med någon annan. Hon har börjat lite som hon höll på för 2 år sen och det FÅR hon inte göra. Sa åt henne på skarpen idag, hoppas hon tog in det bara! 

Just nu leker sonen själv i sitt rum. Skönt, tror det är ett tecken på att det går sakta åt rätt håll. 

Även om jag inte skriver så mycket så kämpar jag på... Jag ser mina minus 20 kg inom räckhåll. Kanske snart... hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!