Tankarna kommer krypande, jag kan inte sov...

Skrivet 2011-10-19 Klockan 23:56:32

Tankarna kommer krypande, jag kan inte sova. Tänker på killen jag såg idag, som jag var på dejt med i augusti. Han gick verkligen ihopsjunken.. Mår nog inte särskillt bra. Men han har mitt nr, han hade kunnat höra av sig. Han vill inte så enkelt är det. Jag får inte höra av mig till honom för då öppnar jag bara dörren igen. En liten del av mig bryr sig och vill inte att han ska må dåligt. Vill göra av mig och stötta.. Men jag måste sätta mig själv först, prioritera mig! Och jag mår inte bra av honom.. Dessa egenskaper omtänksamhet och samvete har jag verkligen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!